Wil je zeer gericht adverteren op sociale media platformen zoals Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram en Snapchat? Met Social Advertising kun je de grote hoeveelheid data die verzameld wordt op de platformen gebruiken om jouw specifieke doelgroep te bereiken.
Wil je inzetten op een duurzame lange termijn strategie? Investeer dan in zoekmachineoptimalisatie (SEO). De organische zoekresultaten worden als betrouwbaarder gezien en zijn daarom erg effectief. Door techniek, content en autoriteit optimaal in te zetten, zal de website gratis bezoekers aantrekken.
Wil je op kort termijn meer verkeer naar je website binnenhalen? Kies dan voor SEA. Hierbij betaal je advertentiebudget voor o.a. ‘search’, ‘display’ en ‘shopping’ campagnes. Dit zijn advertenties die boven de organische zoekresultaten verschijnen op zoekmachines zoals Google en Bing.
Heb je advies nodig over je strategie? Via strategische marketing kun je bepalen op welke wijze je waarde in de markt kan leveren, concurrentievoordeel kunt krijgen en een duidelijke positionering kunt innemen.
Wil je bezoekers omzetten naar blijvende klanten? Met conversieratio-optimalisatie kan je aan de hand van gebruikersdata je website verbeteren. Optimalisatie van het conversiepercentage resulteert in hogere inkomsten en lagere acquisitiekosten.
Heb je commerciële teksten nodig om je publiek naar een specifiek bedrijf, product of digitale locatie te trekken? Met copywriting kun je artikelen inzetten om het vertrouwen van de klant te winnen, de betrokkenheid te vergroten en verkoopkansen te creëren.