Skip links

Hoe een In mail LinkedIn campagne de perfecte kandidaat voor Total Travel vond

Wervingscampagne door middel van een LinkedIn InMail campagne


Date:
april 30, 2018

Vraagstuk

Total Travel zocht versterking voor hun zakenreizen afdeling. Uit eigen netwerk van het bedrijf kwam niet veel naar voren.

Op basis van deze vraag hebben wij een LinkedIn InMail campagne geadviseerd. InMail zijn de persoonlijke berichten die je naar elkaar kan versturen met LinkedIn. Door hier in te adverteren komt dit persoonlijk over. Daarnaast speelt ook de targetting een rol. Hier over meer in het volgende stukje.

Targetting

“LinkedIn is een zeer geschikt kanaal voor personeelswerving. Je kunt de campagnes heel specifiek targeten.”

Door het specifieke vraagstuk dat Total Travel heeft aangeleverd konden wij een zeer specifieke targetting realiseren. Eerst hebben we geïnventariseerd onder welke functies de functie bekend staat. Hierop hebben we een zes tal functietitels getarget. In de afbeelding hiernaast kun je de resultaten zien van de targetting. Zoals je kunt zien zijn alle benaderde personen werkzaam binnen een relevant bedrijf. Doelgroep targetting geslaagd dus!

Resultaat

As far as accessories are concerned, I think it is always best to be as minimalist as possible.

Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi architecto beatae.